+38 (063) 192-51-81
ПН-ПТ з 09.00 до 16.00

Питання, що часто ставляться

Як зробити замовлення?

Для того, щоб зробити замовлення, вам необхідно додати товар, що цікавить Вас, в кошик, після чого натиснути кнопку "Оформити замовлення", у вікні, що з'явилося, заповнити форму з даними для оплати і доставки і у кінці натиснути на кнопку "Підтвердити замовлення". Увага! Обов'язково повідомите нас про оплату будь-ким, зручним для Вас, способом. Краще всього - це номер замовлення в коментарі до платежу.

Чи є мінімальна сума замовлення?

Сума мінімального замовлення не може бути менше 100 грн.

Як швидко вирушають замовлення?

Усі замовлення збираються по черзі і, залежно від кількості замовлень, термін на відправку в деяких випадках може складати до 3-х днів. Якщо ж Ви не можете довго чекати і від терміну на відправку залежить успішність угоди, то напишіть нам про це і ми зробимо усе можливе для того, щоб відправити це замовлення якнайскоріше.

Скільки часу посилки зберігаються у відділенні Нової Пошти перед тим, як будуть повернені?

У нашому особистому кабінеті Нової Пошти налагоджено авто повернення на 7-й день - це максимальний термін безкоштовного зберігання. Т.е. посилка чекає свого одержувача тільки 7 днів. Не має значення сплачена вона або відправлена післяплатою, після закінчення цього терміну усі посилки будуть повернені нам. Якщо Вам треба продовжити термін зберігання, напишіть нам про це. Врахуйте, що вартість зберігання у відділенні Нової Пошти обходиться в 15-20 грн за одну добу, залежно від розмірів посилки.

Що якщо товар виявився з браком або прислали не те, що замовляли?

У разі, якщо товар не забраний унаслідок браку або ж помилки складу, то усі транспортні витрати несе наша компанія.

Чи можливе повернення товару?

Товар на гарантійний ремонт кінцевий покупець відправляє за свій рахунок, а повернення товару з ремонту оплачуємо ми. У разі не гарантійного ремонту, доставку в обидві сторони оплачує покупець. Терміни ремонту в окремих випадках можуть складати від 14-ти до 30-ти днів.

Що робити, якщо Ви забрали замовлення з транспортної компанії, а потім з'ясувалося що з ним що те не так?

При отриманні товару у відділенні транспортної компанії, покупець, в обов'язковому порядку, повинен оглянути товар на предмет відповідності замовленню і наявність видимих дефектів або браку. У разі виникнення яких-небудь проблем із замовленням, обов'язково зв'язатися з нами для їх вирішення, не забираючи товар з відділення перевізника. Претензії з приводу складу замовлення, комплекту або ж видимих дефектів, після отримання у відділенні транспортної компанії, не приймаються.